Przejazd lokomotywy z wolsztyńskiej parowozowni trwał około 8 godzin, a poprzedzony był kilkudniowym oliwieniem kół, których średnica osiąga nawet prawie półtora metra. Ogromny pojazd szynowy za kilka miesięcy stanie na Bułgarskiej. Do tego czasu przejdzie gruntowną renowację, ale zachowa oryginalne kolory.

- Sprawia niesamowite wrażenie, jest wysoka i masywna, czuć drzemiącą w niej moc - mówi Sebastian Starczewski, dyrektor marketingu Kolejorza. - Najważniejsze jeszcze przed nami, ale już teraz rozpiera nas duma, że przed INEA Stadionem stanie tak autentyczny symbol Klubu.

Mierzący 4,5 metra wzwyż i około 27 metrów wzdłuż kolos waży 188 ton. Został wyprodukowany w 1956 roku w poznańskim „Ceglorzu”. Po upływie ponad pół wieku trafił ponownie do miejsca, w którym powstał i niebawem odzyska swój dawny blask.