To jednak nie wszystkie poprawki wprowadzone przez VALVE. Twórcy gry zaskoczyli graczy także modernizacją czterech map: de_mirage, de_cache, de_nuke oraz de_inferno:


[ELEAGUE ATLANTA MAJOR 2017]
- Naklejki drużyn, naklejki z autografami profesjonalnych graczy, a także nowe graffiti związane z zespołami są już dostępne do kupienia w sklepie społeczności, a 50% dochodów pochodzących ze sprzedaży w/w przedmiotów przekazane zostaną graczom oraz organizacjom
- Naklejki drużyn można już użyć w wyzwaniu Pick’Em Challenge związanym ze zbliżającym się Majorem w Atlancie
* Pick’Em Challenge na czas fazy play-off wystartuje po zakończeniu fazy grupowej rozgrywek

 

 

 

 

[ROZGRYWKA]
- Usunięto funkcję i animację upuszczanego granatu po śmierci spowodowanej granatem wybuchowym rywala
- Od teraz gracz będzie mógł skorzystać z funkcji func_breakables. Wyłącza ona dźwięki otrzymywanych obrażeń


[INNE]

- Dodano opcję serwerów dla organizatorów turniejów LAN-owych. Komenda sv_steamauth_enforce pozwoli uniknąć wyrzucania graczy podczas meczów z powodu błędu klienta Steam związanego z niezalogowaniem zawodnika do platformy.


[DŹWIĘK]
- Dodano opisy do wielu grup mikera
- Wprowadzono poprawki dźwięku rozchodzącego się zależnie od odległości
- Zmniejszono zakres odgłosu wystrzelonych kul
- Zwiększono zakres słyszalności odgłosów przeciwnika


[MAPY]
de_mirage
- Poprawiono miejsca, w których mogłaby utknąć bomba
- Poprawiono kilka luk w kryciu na BS-ie A
de_nuke
- Poprawiono błąd, dzięki któremu gracze podsadzani na toxicu znajdującym się na BS-ie B mogli przenikać przez sufit
- Usunięto dźwięk wentylacji na BS-ie A
de_cache
- Wprowadzono optymalizację
- Wprowadzono poprawki wizualne
- Naprawiono dźwiękowy błąd związany z rozbijaniem kratki
de_inferno
- Poprawiono mniejsze błędy związane z grafiką
- Poprawiono miejsce, w którym gracz mógł utknąć w okolicy bojlera przy BS-ie A
- Dodane model tylnej części bramy na bananie prowadzącym na BS B