W pierwszej europejskiej odsłonie biegu Reebok Ragnar startuje 130 drużyn, w każdej około 10 biegaczy, z całej Europy w tym jedyny zespół z 6-osobową grupą z Polski. Wyzwanie Reebok Ragnar White Cliffs podjęli: Wojciech Rzywucki i Adrianna Szatecka - biegacze i trenerzy Reebok RUN CREW, Piotr Galus - dziennikarz oraz Eliza Godzimirska - Brand Activation Manager Reebok, a także Michał Adamkiewicz i Krzysztof Lewandowski - zwycięzcy konkursu Reebok Ragnar. W zespole z logo Reebok RUN CREW pobiegnie również czterech reprezentantów marki Reebok z Czech.

 

Każdy z uczestników musi pokonać 3 odcinki, w kolejności rotacyjnej, o łącznej długości od 19,3 do 35,4 kilometrów. W sumie przebiegną 273 km, w ponad 20 godzin. Podczas wyścigu zespoły mają do dyspozycji po dwa samochody, które posłużą im za schronienie dniem i nocą. Gdy jedna osoba będzie na trasie, pozostałe, jadące samochodem, mają ją motywować i czuwać nad jej bezpieczeństwem.

 

Bieg Reebok Ragnar jest dokładnie tym, czym jest marka Reebok w swoich trzech, kluczowych wymiarach:

  • społecznym - łączy, integruje ludzi, sprawia, że są jedną, zgraną drużyną,
  • fizycznym - inspiruje do przekraczania swoich granic, mierzenia się z trudnościami i stawia konkretne cele, jak pokonanie trasy o długości 273 km,
  • mentalnym - motywuje do działania i czuwania nad bezpieczeństwem innych.