Los Angeles Lakers to 16-krotni mistrzowie NBA, którzy jednak od wielu lat przechodzą poważny kryzys i plasują się wśród najgorszych drużyn najpotężniejszej koszykarskiej ligi świata.

Sponsorzy na koszulkach to świeży temat w NBA, jednak Lakers to jedna z ostatnich ekip, które zdecydowały się na ten manewr. "Jeziorowcy" wynegocjowali jednak jeden z najwyższych kontraktów, bowiem od marki Wish mają zainkasować nawet 14 milionów dolarów. Wszystko przez to, że Lakers to wciąż potężna marka. Wyższe zarobki zagwarantowali sobie wyłącznie Golden State Warriors, którzy od firmy Rakuten (także FC Barcelona) zainkasują 20 milionów za sezon gry.

Jednym ze współzałożycieli aplikacji Wish jest Piotr Szulczewski, który w swoim CV ma pracę w Google czy Facebooku. Zaledwie 36-letni Polak już teraz umieszczony został przez magazyn "Wprost" na siódmym miejscu wśród najbogatszych Polaków. Jego majątek szacowany jest na 3,4 miliarda złotych. Nieco więcej warta jest firma, którą założył wraz z kolegą z pracy, Dannym Zhangiem w 2010 roku - majątek ten zbudowali w zaledwie sześć lat! Wish ostatnio w świecie sportu pojawił się przy okazji walki Mayweather - McGregor.

- Lakersi są ogromną marką, znaną od wielu pokoleń. W czasach, gdy duże firmy są na rynku krótko i ciężko je utrzymać, możemy podziwiać takie kluby jak Jeziorowcy - powiedział Polak na łamach ESPN.

Swoich sponsorów wciąż nie ogłosili między innymi New York Knicks, Chicago Bulls czy Houston Rockets.