Umowa została podpisana na rozgrywki 2017/18 z perspektywą długofalowej współpracy. Marka LOTTO będzie eksponowana na tablicy kosza, ściankach sponsorskich, a także na bandach i telebimach we wszystkich halach PLK oraz na materiałach promocyjnych. - To świetna wiadomość, a jednocześnie oznaka zaufania, że Totalizator Sportowy postanowił po raz kolejny promować markę LOTTO poprzez koszykówkę. Jestem przekonany, iż - tak jak poprzednio - ta współpraca przyniesie wymierne korzyści obydwu stronom - powiedział prezes zarządu PLK Grzegorz Bachański, cytowany na stronie ligi.

 

"Nawiązanie współpracy z Polską Ligą Koszykówki jest kontynuacją obecności marki LOTTO w ramach tej dyscypliny sportowej oraz ogromnym ukłonem w stronę fanów polskiego basketu, którzy od lat wiernie mu kibicują. To dla nas ogromna radość, by móc razem z nimi dalej wspierać polską koszykówkę" - podkreślił Olgierd Cieślik, prezes zarządu Totalizatora Sportowego.

 

W przeszłości marka LOTTO była już widoczna podczas meczów koszykówki. Totalizator Sportowy współpracował z reprezentacją Polski, a także był m.in. partnerem głównym turnieju finałowego Pucharu Polski mężczyzn rozgrywanego w lutym 2017 r. w Warszawie.

 

Totalizator Sportowy Sp. z.o.o., właściciel marki LOTTO, jest spółką Skarbu Państwa, która od ponad 60 lat działa nieprzerwanie na rodzimym rynku loteryjnym. Dysponuje siecią ponad 16 000 punktów sprzedaży pracujących w systemie online. Spółka jest jednym z najważniejszych filarów finansowania polskiego sportu i kultury.