Chce zabrać na to wydarzenie ojca, z którym wcześniej oglądała już na żywo Super Bowl. W 1992 roku finał odbył się także w Minneapolis.

W nowej wersji reklamy Pepsi towarzyszył modelce 18-letni syn. Koncern produkujący napoje obchodzi w tym roku 120-lecie marki.

 

Każdy mecz w NFL przyciąga przed telewizory miliony fanów z całego świata, ale szczególnie Amerykanów, u których zjawisko Super Bowl to prawdziwe szaleństwo. Rekord oglądalności padł w 2015 roku, kiedy przed odbiornikami zasiadło 115,2 mln mieszkańców USA. Z tego powodu astronomiczne ceny osiąga czas przeznaczony na reklamy. W 2017 r. za 30 sekund stacja Fox inkasowała nawet 5,5 mln dolarów.

 

Główną muzyczną gwiazdą lutowego Super Bowl będzie Justin Timberlake. Popularny wokalista ma już na koncie dwa występy w przerwie finału ligi NFL. Jak poinformowały jej władze, dotychczas żaden indywidualny artysta nie wystąpił podczas Super Bowl trzy razy.

 

Mający w dorobku 10 nagród Grammy Timberlake w kontekście meczu finałowego kojarzony jest przede wszystkim z incydentem sprzed 13 lat, który został nazwany w mediach "Nipplegate" (afera sutkowa). Wokalista chwycił za fragment kostiumu Janet Jackson i oderwał go, odsłaniając nagą pierś występującej razem z nim piosenkarki. Zapewniał wówczas, że nie zrobił tego celowo, ale wiele osób nie dało wiary tym tłumaczeniom.

 

Oto reklama z udziałem Cindy Crawford sprzed 26 lat.