MŚ 2018: Mimo porażki Niemców, sponsor liczy na wielomilionową sprzedaż koszulek

Piłka nożna
MŚ 2018: Mimo porażki Niemców, sponsor liczy na wielomilionową sprzedaż koszulek
fot. PAP/EPA

Przy okazji piłkarskich mistrzostw świata w Rosji niemiecki producent sprzętu sportowego Adidas liczy na sprzedaż 8 mln koszulek, czyli wynik lepszy niż w 2014 roku, mimo niepowodzenia swojej flagowej drużyny - Niemiec, wyeliminowanej już z turnieju.

"Oczywiście jesteśmy rozczarowani, ale taki jest sport. Jesteśmy z naszą reprezentacją na dobre i złe. W przeszłości byliśmy przecież czterokrotnie mistrzami świata i trzy razy mistrzami Europy" - powiedziała rzeczniczka firmy Claudia Lange.

 

Adidas wyposażył w stroje 12 z 32 drużyn uczestniczących w mundialu. Osiem z nich awansowało do fazy pucharowej: Rosja, Szwecja, Meksyk, Hiszpania, Argentyna, Belgia, Kolumbia i Japonia.

 

Polscy piłkarze grali w strojach amerykańskiej firmy Nike.

A.J., PAP
Przejdź na Polsatsport.pl

PolsatSport.pl w wersji na telefony z systemem Android i iOS!

Najnowsze informacje i wiadomości na bieżąco, gdziekolwiek jesteś.

Komentarze

Przeczytaj koniecznie