“Słodka” Radwańska z kontraktem “Cheesecake Factory”

Tenis
“Słodka” Radwańska z kontraktem “Cheesecake Factory”
fot. BNP

Od już rozpoczynającego się właśnie prestiżowego turnieju w Indian Wells, Agnieszka Radwańska, numer 3 listy rankingowej WTA będzie reklamowała sieć amerykańskich restauracji “The Cheesecake Factory”.

Polka była od lat fanem restauracji, zachwalając na tweeterze przede wszystkim  słodką część produktów proponowanych klientom w 181 lokacjach na terenie Stanów Zjednoczonych. Agnieszka jest pierwsza osobą w historii firmy, której zaproponowano wieloletni, sześciocyfrowy kontrakt reklamowy, choć wielbicielami “Cheesecake Factory” są takie gwiazdy jak Justin Bieber czy Shaquille O’Neal.

“Mamy nadzieję, że kibice zaczną się zastanawiać, co to robi reklama restauracji na jej czapeczce” – mówi Donald Evans, szef marketingu w “Cheesecake Factory”. “Odpowiedź jest prosta – Agnieszka jest jednym z naszych największych fanów”. Jak pisze “Business Journal”, pomysł kontraktu wypłynał z pochwał serwowanych przez Agnieszkę za pośrednictwem serwisów społecznościowych podczas jej turniejów na terenie USA. Przed sześcioma miesiącami, jeden z  jej agentów reklamowych w firmie  Lagardere Unlimited, Drew LeMesurier zadzwonił do firmy – ale jeszcze bez propozycji kontraktu. “Chcieliśmy tylko zapewnić VIP-owskie traktowanie w jednej z restauracji” – powiedział LeMesurier. To w zwyczajach firmowych nic nadzwyczajnego -  celebryci jak Justin Bieber, czy byłe i obecne gwiazdy NBA jak Shaquille O’Neal czy James Harden (Houston Rockets) są znanymi wielbicielami jednej z 250 ofert w menu restauracji.

“Business Journal” zastanawia się, dlaczego wybór padł właśnie na Radwańską, skoro jest tak wiele bardziej znanych od Polki postaci amerykańskiego sportu? Agencja “Celebrity DBI”, która bada popularność sportowców dla potencjalnych korporacyjnych klientów nie ma Polski wśród 1100 skatalogowanych sportowców. “Ustalamy listę na podstawie zainteresowania klientów. O nią nikt się jeszcze nie pytał” – mówi Kathy Gardner, przedstawicielka DBI.

“Część odpowiedzi na to pytanie związana jest z faktem, że ludzie z marketingu lubią golfa, lubią tennis, zaś Evans przyznaje, że jest wielkim fanem, więc kiedy zadzwonił LeMesurier, odebrał telefon” – pisze “Journal”. Do tego dochodzi oczywiście szczere zainteresowanie Agnieszki słodkimi produktami “Cheesecake Factory” i fakt, że do tej pory, z własnej woli i bezpłatnie, Aga była społecznościowa rzeczniczką firmy. “Być może ona nie jest największa ze sportsmenek, ale musimy być przekonani co do osób, z którymi pracujemy” – skomentował Evans. “Od lat Radwańska była pośrednim  ambasadorem naszej firmy. Teraz będzie to robić oficjalnie”.

Przemek Garczarczyk z USA, Polsat Sport

PolsatSport.pl w wersji na telefony z systemem Android i iOS!

Najnowsze informacje i wiadomości na bieżąco, gdziekolwiek jesteś.

Komentarze