MKOL nie stoi w miejscu. Powstanie olimpijska stacja TV?

Inne
MKOL nie stoi w miejscu. Powstanie olimpijska stacja TV?
fot. PAP
Thomas Bach

Przewodniczący Międzynarodowego Komitetu Olimpijskiego Niemiec Thomas Bach przedstawił największym strategicznym sponsorom sportu główne założenia strategii utworzenia olimpijskiej stacji telewizyjnej.

Najwięksi sponsorzy McDonald i Coca-Cola mają przeznaczyć na projekt po 100 milionów dolarów każdy według przygotowywanego ekskluzywnego kontraktu, który ma obowiązywać przez cztery lata.

 

Celem powołanie stacji TV będzie promowanie idei igrzysk i sportu, a przede wszystkim mniej popularnych dyscyplin, wśród młodzieży w czasie przerwy między kolejnymi zmaganiami zawodników z całego globu. Na razie nie podano daty rozpoczęcia tego nowatorskiego przedsięwzięcia.

 

Strategia stacji telewizyjnej MKOl została włączona do dokumentu "Agenda Olimpijska 2022".

psl, PAP

PolsatSport.pl w wersji na telefony z systemem Android i iOS!

Najnowsze informacje i wiadomości na bieżąco, gdziekolwiek jesteś.

Komentarze