Polsat Sport od ośmiu lat jest liderem kanałów sportowych w Polsce w grupie komercyjnej (16-49). Kanał co roku relacjonuje najważniejsze sportowe wydarzenia ze światowych aren. Jak dotąd pokazał ponad 10 medali naszych reprezentantów na Mistrzostwach Świata i Europy, w tym złoty medal naszych siatkarzy – Mistrzów Świata z 2014 roku. To właśnie na antenie Polsatu Sport kibice oglądają wszystkie rozgrywki siatkarskie od Plus Ligi i ORLEN Ligi, przez Ligę Mistrzów i Mistrzyń, Ligę Światową i World Grand Prix, aż po siatkarskie imprezy rangi mistrzowskiej. Polsat Sport pokazuje również reprezentację Polski w piłce nożnej, Puchar Polski i piłkarską I ligę. Na antenie kanału obecna jest piłka ręczna, lekkoatletyczny Diamond League, cykl tenisowych turniejów ATP World Tour i Wimbledon oraz niezwykle popularne gale KSW i boksu zawodowego. Bogata oferta Polsatu Sport pełna  najważniejszych wydarzeń z polskich i światowych aren sportowych czyni go najatrakcyjniejszym kanałem dla zagorzałych kibiców. 

 

Nowe logotypy Polsatu Sport, Polsatu Sport Extra i Polsatu Sport News oraz Polsat Sport 2 i Polsat Sport 3 wpisują się w nowoczesną stylistykę kanałów grupy Polsat. Identyfikację wizualną tworzą moduły z nazwą kanału na różnych kolorystycznych tłach. Elementem wyróżniającym są moduły z napisem „SPORT”   oraz mniejszą czcionką „POLSAT” wspólne dla wszystkich kanałów sportowych grupy. Wspólna dla wszystkich logotypów jest również użyta  czcionka – braun. Nowe logotypy cechuje nowoczesność i dynamika, a jednocześnie przejrzystość i wyrazistość. Kolorystyka nawiązuje do obecnej wizualizacji Polsatu Sport, który jest jedną z najsilniejszych marek Telewizji Polsat i przez ponad 15 lat istnienia stał się najpopularniejszą stacją sportową w Polsce.

 

„Zależało nam na stworzeniu nowoczesnego, czystego i funkcjonalnego logotypu, który umożliwiałby nam dalszą rozbudowę i łatwą zmianę w przypadku tworzenia nowych anten, czy kanałów dedykowanych jak ma to miejsce właśnie przy okazji turnieju mistrzowskiego UEFA EURO 2016 we Francji” – mówi dyrektor pionu marketingu Telewizji Polsat Katarzyna Wyszomirska-Wierczewska.  

 

Projekt nowych logotypów kanałów sportowych grupy Polsat stworzyła międzynarodowa agencja projektowa Luxlotusliner z Monachium, która wcześniej była odpowiedzialna za wizualizację marki i oprawę kanału Polsatu News i „Wydarzeń”. Wprowadzenie nowych logotypów kanałów sportowych grupy Polsat jest pierwszym etapem zmian, które unowocześnią i uatrakcyjnią całą oprawę oferty kanałów sportowych Polsatu.