Amerykańska sieć restauracji próbowała wkroczyć do świata sportu poprzez wykupienie nazwy jednego z największych rosyjskich klubów, Zenita St. Petersburg. Wybór padł właśnie na Zenita być może także ze względu na sylabę "burg" w nazwie, zaś nowy twór miałby zostać nazwany... "Zenit Burger King". Bardziej pochlebne recenzje zebrały inne propozycje internautów, między innymi... "Zenit St. Petersburger King".

Rosjanie odrzucili ofertę opiewającą na 500 milionów rubli (6,8 miliona euro), chociaż prawdopodobnie ubocznym efektem współpracy z restauracją byłyby... darmowe hamburgery dla członków klubu do końca życia. Oryginalny pomysł nie dojdzie jednak do skutku, chociaż na Twitterze możemy znaleźć chociażby projekt nowego loga zespołu (zdjęcie)...

Zenit St. Petersburg jest pięciokrotnym mistrzem Rosji, zaś ostatni sezon zakończył "dopiero" na trzecim miejscu.