Polski zespołów Counter-Strike: Global Offensive po bardzo trudnym spotkaniu przeciwko Norwegii ostatecznie postawił na swoim i zapewnił sobie awans do dalszej fazy europejskich kwalifikacji TWC 2016. Do rozstrzygnięcia pojedynku potrzebne były trzy mapy. Na pierwszej z nich, de_dust2, minimalnie lepsi okazali rywale biało-czerwonych, którzy po zaciętej walce w dogrywce uzyskali rezultat 22:20. To nie zniechęciło naszych rodaków do dalszej walki. Druga lokacja, de_mirage znów finalnie przyniosła dogrywkę, lecz tym razem rozegrana została ona lepiej przez Filipa 'NEO' Kubskiego i jego kolegów. Rozstrzygające starcie miało nadejść na mapie de_cache. Tutaj zdecydowanie lepiej rozpoczęli Polacy, którzy świetnie spisywali się w zagraniach ofensywnych. Po pierwszej odsłonie tablica świetlna ukazywała bardzo wysokie prowadzenie 11:4 dla Polski. To musiało przełożyć się na pozytywny wynik końcowy i tak też się stało. Pomimo dużej determinacji Skandynawów, Polacy zdołali przechylić szalę zwycięstwa na swoją korzyść i ostatecznie zwyciężyli 16:11. Z bardzo dobrej strony pokazał się najmłodszy zawodnik polskiej ekipy — Michał 'MICHU' Müller. Zawodnik Team Kinguin po rozegraniu trzech map może pochwalić się dorobkiem prawie stu zdobytych fragów!