W trakcie 15-dniowego turnieju do obejrzenia było aż 49 godzin rozgrywek, co przełożyło się na to, że wszyscy widzowie spędzili w sumie przed ekranami aż 370 milionów godzin. Opublikowane przez Riot Games dane obejmują także mniej poważne dane takie jak ilość zabitych w trakcie mistrzostw stworów (181 762) czy liczbę smoków, które poniosły śmierć z rąk najlepszych na świecie przywoływaczy (300). Rekord w ilości jednoczesnych odsłon został ustanowiony w finale i wyniósł 14,7 milionów. Pula nagród wynosiła w tym roku aż 6,7 miliona dolarów, na co złożyła się początkowa kwota, a także procent pieniędzy uzyskany ze sprzedaży skórek bohaterów i ikon drużyn. Skok jest znacząco, bo przypomnijmy, że przez ostatnie dwa lata do wygrania było „zaledwie” 2,13 miliona dolarów. Warto zauważyć, że 2/3 tej kwoty to właśnie dotacje fanów, a Riot Games przeznaczył na ten cel zaledwie 25% ze sprzedaży skórek Championship i 30% ze sprzedaży ikon zespołów.