Wolff, związany z teamem od 2013 roku, jest obecnie dyrektorem wykonawczym, natomiast Lauda, który pracuje w Mercedesie od 2012 - sportowym. Obaj związani są także z ekipą mistrzów świata biznesowo, Lauda ma dziesięć procent udziałów w zespole, Wolff trzydzieści.

 

Po sezonie 2016 w Mercedesie doszło do sporych zmian kadrowych. Niespodziewanie karierę sportową zakończył mistrz świata Nico Rosberg (zastąpił go Fin Valtteri Bottas), odszedł także Paddy Lowe, którego na stanowisku dyrektora technicznego zastąpił James Allison.

 

Po odejściu Rosberga spodziewano się, że z zespołem rozstanie się także Lauda, który nie krył, że niemiecki kierowca jest dla niego w ekipie numerem jeden. To powodowało, że przez pewien stosunki między dyrektorem sportowym, a trzykrotnym mistrzem świata Brytyjczykiem Lewisem Hamiltonem nie układały się najlepiej.

 

Obecny program Mercedesa GP, zatwierdzony przez FIA, przewiduje starty ekipy z Brackley do końca w 2020 roku.