Inne

Powstanie e-sportowa liga Ekstraklasy

Inne

Piast Gliwice kolejnym polskim klubem z...

Pasha zalicza się do najlepszych graczy Counter-Strike’a: Global Offensive globu. Sukcesy w grze to jednak tylko część jego fenomenu. Reprezentując barwy Virtus.pro, Jarząbkowski zyskał ogromną popularność. Do legendy przeszły już jego transmisje sprzed domowego monitora, podczas których otrzymywał w prezencie od fanów dziesiątki tysięcy dolarów. Nie ulega wątpliwości, że w środowisku e-sportowców „polski biceps” znacząco wyprzedza więc konkurencję w kontakcie ze społecznością. Kuba Kubiak, e-sportowy ekspert, komentator i trener, w rozmowie z Polsat Sport stwierdził nawet, że pod względem marketingowym pasha to najbardziej wartościowy zawodnik CS-a na świecie. Sotrender zdaje się to potwierdzać.

 

Opublikowany raport za miesiąc luty pokazuje bowiem, że Jarząbkowski angażował swoich fanów nie tylko lepiej niż jakikolwiek e-sportowiec w Polsce. W zestawieniu gracz zdołał wyprzedzić m.in. Filipa Chajzera, Roberta Biedronia, Magdę Gessler, a nawet światowej sławy sportowców: Kubę Błaszczykowskiego czy Macieja Kota. Co więcej, niewiele brakuje pashy do wyprzedzenia Kamila Stocha – dwukrotnego mistrza olimpijskiego. Ciekawe wydaje się także to, że jeśli pod uwagę wzięlibyśmy sam procent zaangażowanych fanów, członek „Złotej piątki” w powyższym zestawieniu znalazłby się nie na miejscu ósmym, a czwartym.

 

 

Jak tłumaczy Sotrender, użytkownik zaangażowany to taki „który w analizowanym okresie wchodził w interakcje z treściami na stronie, poprzez klikanie „lubię to!”, komentowanie lub postowanie”. Wspomniany wyżej raport to kolejny dowód ogromnego potencjału marketingowego drzemiącego już nie tylko w wielkich imprezach e-sportowych czy całych zespołach, a właśnie samych zawodnikach.