Arbiter Hernan Gonzalo Casamiquela uznał, że w decydującej akcji tego seta, przy stanie 23:24, Rosjanie zaatakowali w siatkę. Zakończył seta, a gdy obie ekipy zmieniały już strony, dopuszczono weryfikację tej akcji. Okazało się, że piłka po ataku Jegora Kliuki dotknęła jednak kanadyjskiego bloku. Trener Stephane Antiga nie krył zdenerwowania...

 

Akcję powtórzono, i tym razem przebiegła ona po myśli siatkarzy z Kraju Klonowego Liścia. Stephen Timothy Maar zakończył seta skutecznym atakiem (23:25). Niestety, nie był to ostatni moment rozkojarzenia arbitrów w tym meczu...

 

Sytuacja w załączonym materiale wideo.