Piłkarski mecz Virtus.pro i SK Gaming - Co? Gdzie? Kiedy?

E-sport
Piłkarski mecz Virtus.pro i SK Gaming - Co? Gdzie? Kiedy?
fot. Cybersport.com

Już dziś odbędzie się zapowiadany od dawna i ekscytujący fanów nie tylko esportu na całym świecie mecz piłkarski Virtus.pro i SK Gaming. Gracze Counter-Strike’a: Global Offensive na prawdziwej murawie zmierzą się o $100,000!

Czemu?

 

Pomysł footballowej konfrontacji Virtus.pro i SK Gaming zrodził się tuż przed finałami Intel Extreme Masters 2017 w Katowicach. W spontanicznej dyskusji na Twitterze Jarosław ‘pashaBiceps’ Jarząbkowski zaproponował to Gabrielowi ‘FalleNowi’ Toledo. Zawodnicy ustalili nawet sumę, która wpadnie na konto zwycięzców. Jak się okazało, w grę wejdą nie tylko piłka i dwie bramki, ale również okrągłe $100,000. Do idei pozytywnie odnieśli się włodarze obu klubów.

 

Gdzie i kiedy?

 

Spotkanie odbędzie się na stadionie FC Köln już 10 lipca o godzinie 19:00, a więc dzień po gwiazdorsko obsadzonym turnieju ESL One w Kolonii. Sprzedaż biletów wystartowała już 23 czerwca. Przewidziano 3000 miejsc dla osób rządnych esportowo-piłkarskich emocji. Wejściówki można zakupić pod TYM adresem za niecałe 8 Euro.

 

Składy

 

Zespoły złożone są z siedmiu graczy. W składzie Polaków zobaczymy niemal całą „Złotą piątkę” – włącznie z Jakubem ‘kubenem’ Gurczyńskim – aczkolwiek bez Pawła ‘byaliego’ Bielińskiego. Brazylijczycy wystawią natomiast całą formację CS:GO. Kapitanami drużyn zostali pashaBiceps oraz FalleN.

 

Piłkarski skład Virtus.pro:

Jarosław “pashaBiceps” Jarząbkowski – kapitan

Wiktor “TaZ” Wojtas

Janusz “Snax” Pogorzelski

Filip “NEO” Kubski

Jakub “Kuben” Gurczyński

Alexey “Solo” Berezin

Ivan “Paranoia” Tipukhov

 

Piłkarski skład SK Gaming:

 

Gabriel “FalleN” Toledo

Fernando “fer” Alvarenga

Marcelo “coldzera” David,

Epitácio “TACO” de Melo

João “felps” Vasconcellos

Alexander Müller

Valeri Kirov

 

Wydarzenie tego pokroju to pierwszy mecz piłkarski, który tak bardzo zaangażował esportowe gwiazdy. Od miesięcy żyje społeczność skupiona wokół elektronicznej rywalizacji w napięciu wyczekuje pierwszego gwizdka. Performance może okazać się więc wielkim sukcesem marketingowym. A to popchnąć kolejne zespoły do organizowania akcji tego typu.

Szymon Groenke, Polsat Sport
Przejdź na Polsatsport.pl

PolsatSport.pl w wersji na telefony z systemem Android i iOS!

Najnowsze informacje i wiadomości na bieżąco, gdziekolwiek jesteś.

Komentarze

Przeczytaj koniecznie