Ruszyła kampania wspierania młodych polskich sportowców

Inne
Ruszyła kampania wspierania młodych polskich sportowców
fot. Cyfra Sport

Ruszyła rekrutacja do jubileuszowej, 10. edycji Sportowej Akademii Veolia – programu stypendialno-edukacyjnego, którym obejmowani są najlepiej zapowiadający się młodzi sportowcy województw mazowieckiego, łódzkiego i wielkopolskiego oraz powiatów chrzanowskiego i tarnogórskiego.

Pogodzenie treningów na najwyższym poziomie z edukacją to wyzwanie, przed którym staje wielu młodych, utalentowanych sportowców. Z pomocą przychodzi program Sportowa Akademia Veolia (SAV), którego celem jest wsparcie dwutorowego rozwoju kariery najlepszych polskich zawodników i zawodniczek.

 

SAV to jeden z najdłużej trwających projektów społecznej odpowiedzialności biznesu Grupy Veolia w Polsce. Wśród jego inspiratorów był Adam Wiercioch, srebrny medalista Igrzysk Olimpijskich w Pekinie, który karierę szpadzisty łączył z pracą informatyka właśnie w Grupie Veolia. Olimpijczyków znajdziemy również w gronie uczestników programu. W 2018 roku Piotr Goździkiewicz otarł się o podium Igrzysk Olimpijskich Młodzieży w Buenos Aires, zajmując piąte miejsce w pchnięciu kulą. Cztery lata wcześniej pływacy Jan Kałusowski i Jakub Kraska powrócili do Polski z medalami IOM w chińskim Nankin.

 

„Z dumą przyjmujemy sukcesy naszych młodych sportowców. Wszystkie, bez wyjątku! Te mierzone medalami, rekordami życiowymi, pierwszymi wystąpieniami przed kamerami, jak również związane z rozwojem pozasportowym. Na bieżąco śledzimy ich dokonania i wspieramy na każdym kroku, a osiągane przez nich wyniki są dla nas najwspanialszą nagrodą, utwierdzającą w przekonaniu, że warto – mówi Jowita Mytnik-Skała, prezes Fundacji Veolia Polska. – Nie spoczywamy jednak na laurach. Nieustannie pracujemy nad dalszym rozwojem programu, aby z każdym rokiem jeszcze lepiej spełniać oczekiwania młodych sportowców i zapewniać im profesjonalne wsparcie” – dodaje.

 

Na kadrowiczów SAV, oprócz rocznego stypendium czeka atrakcyjna oferta szkoleń. Nie zabraknie zajęć z takich obszarów jak marketing sportowy, sponsoring w sporcie, organizacja eventów, kontakty z mediami, praktyczne warsztaty z wystąpień publicznych czy crowdfunding w sporcie. Część z nich odbędzie się on-line tak, żeby każdy miał okazję z nich skorzystać w dogodnym dla siebie czasie.

kl, PAP

PolsatSport.pl w wersji na telefony z systemem Android i iOS!

Najnowsze informacje i wiadomości na bieżąco, gdziekolwiek jesteś.

Komentarze