Krajowa Spółka Cukrowa sponsorem polskiej koszykówki


Radosław Piesiewicz: Krajowa Spółka Cukrowa widzi potencjał w koszykówce

Marek Dereziński: Koszykarze przyciągną przed telewizory tłumy kibiców
Krajowa Spółka Cukrowa, która jest właścicielem marek Polski Cukier i Polskie Przetwory, została Sponsorem Oficjalnym reprezentacji Polski koszykarek i koszykarzy, kadr narodowych w koszykówce 3x3, a także Partnerem Energa Basket Ligi, Turnieju Finałowego Suzuki Pucharu Polski oraz Menedżera EBL w sezonie 2020/2021.
- Aktywność fizyczna i racjonalne odżywianie są przez nas w tym roku szczególnie doceniane. My, swoim zaangażowaniem w tę niezwykle widowiskową dyscyplinę sportu, chcemy zachęcić nie tylko do wspólnego kibicowania naszym klubom i reprezentacjom, ale także przekonać do inicjowania nowych karier wśród młodych Polaków. Rok 2021 będzie obfitował w niezwykłe sportowe emocje, a coraz lepsze wyniki z ostatnich lat zapowiadają, że w najbliższych miesiącach koszykarskie parkiety przyciągną przed telewizory tłumy kibiców. Z dumą możemy powiedzieć, że to dla nas duża satysfakcja być sponsorem polskiej reprezentacji i ligi - ocenia Marek Dereziński, Członek Zarządu Krajowej Spółki Cukrowej S.A.
ZOBACZ TAKŻE: Suzuki Puchar Polski może być turniejem pełnym niespodzianek
- Zbliżający się 2021 rok będzie pełen ważnych wydarzeń dla polskiej koszykówki. Reprezentacje mężczyzn - w koszykówce 5x5 oraz 3x3 - powalczą o udział w Igrzyskach Olimpijskich w Tokio. Jestem przekonany, że będzie to kolejny impuls do jeszcze większej popularyzacji koszykówki w naszym kraju. Bardzo cieszymy się, że Krajowa Spółka Cukrowa zauważyła potencjał w naszej dyscyplinie sportu i razem z nami będzie przeżywała ogromne sportowe emocje - mówi Radosław Piesiewicz, Prezes Polskiego Związku Koszykówki i Polskiej Ligi Koszykówki.
ZOBACZ TAKŻE: Rozlosowano pary ćwierćfinałowe Suzuki Pucharu Polski
Krajowa Spółka Cukrowa podczas trwania umowy będzie promowała dwie marki: Polski Cukier oraz Polskie Przetwory. W 2021 roku logo Polskiego Cukru zobaczymy na spodenkach reprezentacji kobiet i mężczyzn, również w odmianie koszykówki 3x3. Obie marki będą widoczne w halach podczas meczów Energa Basket Ligi oraz Turnieju Finałowego Suzuki Pucharu Polski w Lublinie. Krajowa Spółka Cukrowa została również Partnerem Menedżera Energa Basket Ligi, zaangażuje się także w Galę podsumowującą sezon 2020/2021.
Przejdź na Polsatsport.pl