Konrad Komarczuk: Jesteśmy stabilnym i wiernym partnerem Pierwszej Ligi Piłkarskiej

Piłka nożna
Konrad Komarczuk: Jesteśmy stabilnym i wiernym partnerem Pierwszej Ligi Piłkarskiej
Fot. Polsat Sport
- Jesteśmy stabilnym i wiernym partnerem Pierwszej Ligi Piłkarskiej - podkreśla Konrad Komarczuk, prezes Fortuna Online Zakłady Bukmacherskie.

- Jesteśmy stabilnym partnerem Pierwszej Ligi Piłkarskiej. Pracujemy razem już cztery lata, ale przedłużamy umowę i będziemy pracować przez kolejne trzy. To pokazuje sytuację finansową Fortuny. Podpisaliśmy trzy nowe umowy sponsorskie w czasie okresu "pocovidowego". To Fortuna 1. Liga, Fortuna Puchar Polski i KSW. Pozostajemy wierni naszym partnerom - mówi Konrad Komarczuk, prezes Fortuna Online Zakłady Bukmacherskie.

Michał Bugno: Dlaczego zdecydowaliście się przedłużyć umowę o sponsoring tytularny z Pierwszą Ligą Piłkarską i na jaki okres będzie opiewać nowy kontrakt?

 

Konrad Komarczuk: Przedłużamy umowę o sponsoring tytularny na kolejne trzy lata. Pierwszą umowę podpisaliśmy już w 2017 roku, kiedy byliśmy partnerem bukmacherskim pierwszej ligi. Rozgrywki sportowe są ważnym elementem naszego biznesu, a Fortuna 1. Liga jest w pierwszej dziesiątce lig piłkarskich, których wyniki typują nasi klienci.

 

Z czego to wynika? Co decyduje o atrakcyjności Fortuna 1. Ligi?

 

To dwa elementy. Pierwszy to lokalny charakter tej ligi. Zaangażowanie i przywiązanie kibiców do swoich lokalnych klubów wpływa na popularność rozgrywek. Druga przyczyna to popularyzacja rozgrywek przez telewizję Polsat.

 

Pierwsza umowa została podpisana w 2017 roku, a pierwsza umowa o sponsoring tytularny podpisana w 2018 roku - na trzy lata. Teraz zawieracie kolejną trzyletnią umowę. Jaka jest sumaryczna kwota, którą Fortuna przeznaczyła na rzecz Pierwszej Ligi Piłkarskiej?

 

Trudno jest mówić o sumarycznej kwocie, bo ona się składa z dwóch elementów czyli środków, które przekazujemy za sponsoring naszemu partnerowi i środków, które są wydawane na różne aktywizacje. W ramach współpracy z Pierwszą Ligą Piłkarską organizujemy bardzo dużo akcji. To są akcje, które - niestety - w zeszłym roku się nie odbyły ze względu na pandemię, ale generalnie stanowią aktywację naszych kibiców. Są też akcje CSR-owe jak np. "Fortuna za gole" czy "Fortuna Gdy Pełna Trybuna". To są dziesiątki milionów złotych.

 

Jak wygląda zakres świadczeń reklamowych, który otrzymujecie w ramach umowy od Pierwszej Ligi Piłkarskiej?

 

To są standardowe świadczenia, gwarantujące nam obecność na stadionach – m.in. bannery, koło środkowe, czy nawet piłka i wspólny logotyp, jak również elementy, które wchodzą w czasie transmisji np. belki reklamowe.

 

W dobie pandemii takie wsparcie od Fortuny z punktu widzenia Pierwszej Ligi Piłkarskiej ma na pewno szczególne znaczenie.

 

Jesteśmy stabilnym partnerem Pierwszej Ligi Piłkarskiej. Pracujemy razem już cztery lata, ale przedłużamy umowę i będziemy pracować przez kolejne trzy. To pokazuje sytuację finansową Fortuny. Podpisaliśmy trzy nowe umowy sponsorskie w czasie okresu "pocovidowego". To Fortuna 1. Liga, Fortuna Puchar Polski i KSW. Pozostajemy wierni naszym partnerom. 

 

 

Cała rozmowa w załączonym materiale wideo.

Michał Bugno, Polsat Sport
Przejdź na Polsatsport.pl

PolsatSport.pl w wersji na telefony z systemem Android i iOS!

Najnowsze informacje i wiadomości na bieżąco, gdziekolwiek jesteś.

Przeczytaj koniecznie