Paweł Stańczyk: Dzięki ZAKSIE osiągnęliśmy kilkunastokrotny wzrost tzw. ekwiwalentu czasu reklamowego
W czasie ostatniego sezonu wzrost tzw. ekwiwalentu czasu reklamowego dla Grupy Azoty, osiągnięty dzięki ZAKSIE Kędzierzyn Koźle, był kilkunastokrotny – powiedział w środę podczas Forum Ekonomicznego w Karpaczu prezes Grupy Azoty Zakłady Azotowe Kędzierzyn Paweł Stańczyk.
Prezes Grupy Azoty ZAK Paweł Stańczyk podczas Forum Ekonomicznego w Karpaczu wziął udział w środę w panelu poświęconym społecznej i gospodarczej roli sportu.
Zobacz także: Siatkarze, którzy opuszczą PlusLigę po sezonie 2021/22
– Sponsoring sportowy jest elementem biznesu i jego przedłużeniem. W czasie ostatniego sezonu wzrost tzw. ekwiwalentu czasu reklamowego dla Grupy Azoty, osiągnięty dzięki ZAKSIE Kędzierzyn Koźle, był kilkunastokrotny – powiedział Stańczyk.
Tłumaczył, że taki klub jak ZAKSA, triumfator Ligi Mistrzów w siatkówce, pomaga także w prowadzeniu biznesu.
– To daje pozytywnego kopa w biznesie, ponieważ taki klub nas uwiarygadnia. Poza tym wymusza na firmie dążenie do takiego mistrzostwa, jaki osiągnęli siatkarze – dodał prezes Grupy Azoty ZAK.
Stwierdził także, że zawodnicy ZAKSY pomagają we wszelkich działaniach, w jakie angażuje się Grupa Azoty Zakłady Azotowe Kędzierzyn, a także angażują się na szczeblu lokalnym.
– Azoty angażują się na różnych polach i wszędzie tam są sportowcy. Nie ma nic bardziej wiarygodnego niż udział znanego sportowca w jakimś przedsięwzięciu. Niedawno nasi siatkarze wcielili się w aktorów i nagrali z policją film skierowany do seniorów poświęcony temu, jak uniknąć oszustw. Poza tym posiadanie takiego mistrza jak ZAKSA pozwala na rozwój lokalnych talentów – powiedział Stańczyk.
Przejdź na Polsatsport.pl