W WTA nadchodzą zmiany. Te mogą zaskoczyć wielu fanów tenisa
W kobiecej federacji tenisowej pora na zmiany. WTA zaprezentowało nowe logo, zapowiadając tym samym pewnego rodzaju "rewolucję". Cel: zwiększenie ich wpływu jako lidera w sporcie i rozrywce.

Po zmianach można dostrzec, że nowe logo federacji jest znacznie większe, a co za tym idzie odważniejsze i jak mówią przedstawiciele organizacji "stworzone z myślą o przyszłości". Warto zaznaczyć, że miniony rok był bardzo udany dla WTA pod wieloma względami. W sezonie 2024 frekwencja na wydarzeniach WTA Tour wzrosła o 15%, liczba obserwujących kanały społecznościowe wzrosła o 25%, a łączna globalna widownia wzrosła o 10% do rekordowego poziomu 1,1 miliarda w telewizji i na platformach streamingowych.
ZOBACZ TAKŻE: Problemów ciąg dalszy. Mistrzyni Wimbledonu nie wystąpi w Indian Wells
"WTA ma największy globalny zasięg w sporcie kobiet. Konkurencyjny krajobraz sportu i rozrywki w połączeniu ze stale rosnącą dynamiką w sporcie kobiet stwarzają idealny czas, aby stanąć wysoko i zająć pozycję lidera wraz z naszymi niesamowitymi sportowcami i turniejami. Ta odważna nowa marka zapewnia wyraźny i mocny głos, aby opowiedzieć nasze historie i zaprezentować WTA jako globalną markę sportowo-rozrywkową, w której tenis kobiet błyszczy. Zapraszamy naszych fanów na całym świecie, aby dołączyli do nas, gdy będziemy zdobywać świat i przełamywać jeszcze więcej granic w nadchodzących latach" - mówi CEO kobiecej federacji tenisowej Portia Archer.
Nowe logo będzie można zobaczyć podczas transmisji spotkań od 5 marca.
Przejdź na Polsatsport.pl