Najnowsza linia urządzeń Honor podbija serca użytkowników w całej Polsce. To samo tyczy się drużyny League of Legends grającej w barwach Illuminar Gaming, która pośród fanów sportów elektronicznych znad Wisły zyskała już przydomek „polskiego Super Teamu” na tej platformie. Nic więc dziwnego, że w niezwykle tajemniczy projekt cieszący się ogromnym zainteresowaniem fanów postanowiła zainwestować tak duża i stabilna firma jak Huawei, aby wypromować swoje najmłodsze dziecko, czyli markę Honor.


W związku z tym, że Honor to marka adresowana do aktywnych ludzi i że jest to marka mocno związana ze światem online nie mieliśmy wątpliwości, że musimy rozpocząć współpracę z Illuminar Gaming. Młody zespół organizacji e-sportowej jest idealnym partnerem dla mobilnej marki, która coraz prężniej rozwija się w Polsce. Wierzymy, że współpraca przyniesie wiele emocji oraz korzyści dla wszystkich.” – Monika Grabowska, Honor Marketing Manager.

 

Jesteśmy niezwykle zadowoleni z faktu, iż w najbliższym czasie będziemy działać z uznaną marką nad dalszym promowaniem sportów elektronicznych w Polsce. Nawiązanie współpracy z marką Honor dla Illuminar Gaming oznacza kolejny krok na wyznaczonej ścieżce rozwoju – zarówno dla samej organizacji jak i naszych zawodników. Jesteśmy przekonani, że przy wsparciu naszego nowego partnera o Illuminar Honor Gaming w 2016 roku usłyszycie niejednokrotnie.” – Grzegorz Kamiński, IG Marketing Manager

Obecnie, zawodnicy Illuminar Gaming walczący na platformie League of Legends biorą udział w prestiżowych rozgrywkach Challenger Series. Drużyna prowadzona przez Fryderyka „Veggiego” Kozioła – trenera zespołu, w kwalifikacjach do przedsionka najlepszej ligi na świecie radzi sobie znakomicie, bez problemu docierając do finałowej fazy kwalifikacji.

W związku z nawiązaniem współpracy z marką Honor, możemy spodziewać się pierwszego od bardzo długiego czasu w historii sportów elektronicznych w Polsce, gamingu z prawdziwego zdarzenia.

 

--


O Huawei Honor:

Honor to marka smartfonów należąca do Huawei Technologies’ Consumer Business Group. Zgodnie ze swoim hasłem „honor for the brave”, marka została stworzona, aby sprostać potrzebom epoki cyfrowej za pośrednictwem mobilnie zoptymalizowanych produktów, które oferują użytkownikom lepsze doświadczenia, inspirują do działania, wspierają kreatywność i realizację marzeń młodych osób. W ten sposób Honor wyraża odwagę, aby robić rzeczy inaczej i podejmować niezbędne działania do wprowadzenia najnowszych technologii i innowacji dla swoich klientów. Więcej informacji dostępnych na stronie - http://www.hihonor.com/pl/

 

Źródło: Informacja prasowa