Organizatorzy poinformowali, że w trakcie rajdu Sordo wykorzystał 29 opon, o jedną więcej niż przewiduje regulamin mistrzostw świata. Według menedżera zespołu Alaina Penasse doszło do "błędu w komunikacji", bowiem w strefie zmiany opon po 20 odcinku specjalnym do auta hiszpańskiego kierowcy trafiły trzy nowe i dwie używane opony, zamiast trzech używanych i dwóch nowych.

W tej sytuacji Sordo spadł na czwartą lokatę, tracąc zaledwie 1,5 s do trzeciego Oestberga. Wygrał Fin Jari-Matti Latvala, a drugi był trzykrotny mistrz globu Francuz Sebastien Ogier (obaj VW Polo-R). Jedenaste miejsce zajął Hubert Ptaszek, jadący Peugeotem 208 T16.

W klasyfikacji generalnej zdecydowanym liderem pozostał Ogier (77 pkt), zwycięzca dwóch wcześniejszych tegorocznych eliminacji MŚ. Wyprzedza Oestberga 42, Norwega Andreasa Mikkelsena 33 i Sordo 30.

Wyniki Rajdu Meksyku (po uwzględnieniu kary dla Sordo):  

 1. Jari-Matti Latvala/Miikka Anttila (Finlandia/VW Polo-R): 4:25.57,4
 2. Sebastien Ogier/Julien Ingrassia (Francja/VW Polo-R): strata 1.05,0
 3. Mads Oestberg/Ola Floene (Norwegia/Ford Fiesta RS): 5.36,4
 4. Dani Sordo/Marc Marti (Hiszpania/Hyundai i20): 5.37,9
 5. Hayden Paddon/John Kennard (Nowa Zelandia/Hyundai i20): 6.22,6
 6. Ott Tanak/Raigo Molder (Estonia/Ford Fiesta RS): 9.59,5
...
11. Hubert Ptaszek/Maciej Szczepaniak (Polska/Peugeot 208 T16): 38.13,4

Klasyfikacja generalna MŚ (po 3 wyścigach):

 1. Ogier - 77 pts
 2. Oestberg - 42
 3. Andreas Mikkelsen (Norwegia) - 33
 4. Sordo - 30
 5. Hayden Paddon (Nowa Zelandia) - 29
 6. Latvala - 27