Inne

PGL Major Kraków 2017: Zapowiedziano drugą...

Stowarzyszenie Sportów Elektronicznych działa od sierpnia 2016 roku. Zostało powołane w celu rozwoju oddolnych inicjatyw i amatorskich rozgrywek e-sportowych. Najważniejsze bieżące projekty organizacji to biuletyn e-sportowy dystrybuowany w polskich szkołach, Ogólnopolski Kongres Sportów Elektronicznych oraz program nauczania e-sportu dla nauczycieli. Agencja Gameset działa od początku 2017 roku. Jej celem jest łączenie marek ze społecznościami graczy i fanów e-sportu. Obecnie realizuje m.in. projekt stworzenia koncepcji brandingowej i komunikacyjnej teamu e-sportowego CS:GO dla jednego z klientów.

 

- Jako Stowarzyszenie zmagamy się z krzywdzącym stereotypem branży e-sportowej i zawodowych graczy komputerowych. Takie stereotypy istnieją także po stronie potencjalnych sponsorów dla naszych działań. Szczególnie w tym miejscu widzimy rolę dla agencji Gameset, której doświadczenie w pracy z największymi markami jest nam bardzo potrzebne - mówi Łukasz Trybuś, prezes Stowarzyszenia Sportów Elektronicznych.

 

- Naszą misją, jaką przyjęliśmy sobie przy powoływaniu agencji, była popularyzacja gamingu i e-sportu w Polsce. Chcielibyśmy, żeby gry były uznawane za taką samą rozrywkę jak film czy muzyka, a e-sport - za taką samą dyscyplinę sportu jak piłka nożna czy lekkoatletyka. Dlatego chcemy wesprzeć naszymi kompetencjami Stowarzyszenie Sportów Elektronicznych, które jest najważniejszą organizacją tego rodzaju w Polsce - deklaruje Piotr Bombol, współzałożyciel agencji Gameset.

 

W najbliższym czasie zostaną ogłoszone wspólne plany obu podmiotów, które będą dotyczyły m.in. rozwijania rozgrywek amatorskich w Polsce oraz stworzenia otwartego cyklu edukacyjnego o społecznych i biznesowych aspektach e-sportu.