Dzięki temu możliwości promocji i marketingu Polic zdecydowanie wzrasta. Warto nadmienić, że wartość marketingowa promocji medialnej za sezon 2016/17 wyniosła prawie 8 milionów złotych! (zgodnie z raportem marketingowym "Pentagon research" wg wartości ekspozycji łącznie w telewizji, prasie i Internecie – październik 2016 do maj 2017).

 

Co więcej, Police były najlepiej reklamowanym z miast drużyn występujących w ekstraklasie. Wyprzedziły m.in. Łódź, Rzeszów, Wrocław czy Dąbrowę Górniczą.

 

Hasło "Police" pojawiło się w mediach blisko 30 tysięcy razy.   

 

Herb Polic znajdować będzie się m.in. na strojach siatkarek, biletach, karnetach, w hali meczowej oraz na stronie internetowej.

 

– Jesteśmy bardzo zadowoleni z dotychczasowej współpracy. Wsparcie gminy jest dla nas niezwykle cenne, dlatego dokładamy wszelkich starań, aby promocja poprzez sport była jak najbardziej intratna. Gmina Police jest w nazwie klubu, w wielu miejscach hali meczowej czy na strojach zawodniczek. Zrobimy wszystko, aby powtórzyć, a nawet przebić, sukcesy marketingowe z poprzednich lat – powiedział prezes Chemika Paweł Frankowski.

 

Przypomnijmy, że Chemik Police od 4 lat jest mistrzem Polski. Policzanki zdobywają również Puchary Polski i regularnie występują w Lidze Mistrzyń, gdzie mierzą się z najlepszymi drużynami w Europie.