Pierwotnie do konfrontacji tych dwóch ekip miało dojść w niedzielę 14 października. Z powodu awarii elektrycznej w Netto Arenie pojedynek nie doszedł jednak do skutku i został przerwany przy stanie 5:5 w pierwszym secie. Gdy kluby porozumieją się w sprawię wyboru alternatywnego terminu, w kalendarz rozgrywek zostanie wpisana nowa data rozegrania meczu, a Stocznia Szczecin podzieli się z kibicami tą wiadomością.

 

Informujemy też, że na to spotkanie będą obowiązywać wszystkie bilety, które zostały zakupione na mecz, mający się odbyć 14 października. Dla tych, którzy nie chcą skorzystać z takiego rozwiązania, umożliwiony został oczywiście zwrot wejściówki i odzyskanie wydanych na jej zakup pieniędzy.

 

Wszyscy kibice, którzy dokonali zakupu w kasie biletowej, pieniądze mogą odbierać również tam. Należy pamiętać, że do uzyskania zwrotu niezbędne jest posiadanie biletu lub paragonu zakupu. Kasy są czynne w środy i piątki w godzinach 11.00–18.00 oraz w poniedziałki, wtorki i czwartki w godzinach 9.00–16.00. W przypadku, gdy bilety zostały zakupione drogą internetową, klub prosi o kontakt pod adresem mailowym pomoc@abilet.pl lub pod numerem telefonu 68 320 20 60.

 

Zwroty pieniędzy za bilety będą odbywały się przez najbliższe dwa tygodnie. Po upływie tego terminu (29 października) nie będzie już takiej możliwości.

 

Przypominamy też o tym, aby zachować bilet ze spotkania z Treflem. To właśnie na podstawie posiadania takiej wejściówki będziemy mogli w jakiś sposób rekompensować kibicom niedzielne wydarzenia.