Podczas rozgrywek Maciej Dowbor będzie zapowiadać poszczególne spotkania fazy pucharowej, a także przeprowadzać wybrane wywiady pomeczowe. Prowadzącego m.in. show „Twoja Twarz Brzmi Znajomo” zobaczymy również w materiałach ukazujących kulisy Ultraligi.


Już w następnym tygodniu, widzowie będą mogli zobaczyć mnie na antenie Polsatu Games gdzie poprowadzę rozgrywki Ultraligi. Sam jestem graczem, ale też z wielka uwagą i zainteresowaniem śledzę zjawisko esportu oraz gamingu. Widzę jak prężnie rozwija się ta dyscyplina również w Polsce. Nie mogę się doczekać pierwszego meczu ćwierćfinałowego. Zapraszam wszystkich we wtorek, 13 sierpnia o godzinie 17:00 do Polsat Games – mówi Maciej Dowbor.


W playoffach Ultraligi zagra 6 najlepszych zespołów z fazy zasadniczej. Oprócz finalistów poprzedniego sezonu - devils.one i Rogue Esports Club - w warszawskim studio Polsat Games zobaczymy drużyny AVEZ, piratesports, PRIDE i Illuminar Gaming. Pierwsze spotkanie zostanie rozegrane 13 sierpnia, a zmagania zakończy finał zaplanowany na 28 sierpnia. Dwie najlepsze drużyny Ultraligi będą reprezentować Polskę na europejskim turnieju EU Masters. Wszystkie spotkania fazy pucharowej zostaną rozegrane w systemie best of 5, czyli do trzech wygranych.


Cieszymy się, że tym razem, za sprawą przenikania się Ultraligi z szerokorozumianym show biznesem, po raz kolejny możemy udowodnić, że transmisje esportowe to nie hermetyczna rozrywka zarezerwowana dla najbardziej zaangażowanych entuzjastów, a pełnoprawna rozrywka dla każdego. Wiem od samego Maćka, że też jest graczem, więc tym bardziej nie mogę doczekać się na pierwsze rezultaty naszej współpracy. To też nie ostatnia niespodzianka którą szykujemy na playoffy najlepszych polskich rozgrywek esportowych – mówi Bartosz Pawlik, dyrektor Polsat Games.


Ultraliga to profesjonalne, esportowe rozgrywki w grę League of Legends transmitowane na telewizyjnej antenie Polsat Games i w internecie. Ultraliga jest jedną z 8 lig regionalnych oficjalnie współpracujących z Riot Games, właścicielem gry League of Legends. Dzięki temu drużyny walczą nie tylko o nagrody pieniężne z puli 100 000 PLN, ale także o awans do europejskich rozgrywek European Masters. Finał poprzedniego sezonu Ultraligi oglądało na żywo ponad 100 tys. osób, a publikacje w mediach społecznościowych dla całego sezonu zebrały ponad 20 mln wyświetleń.