Kajetan Kajetanowicz za kierownicą potwora!

Moto
Kajetan Kajetanowicz za kierownicą potwora!
fot. materiały prasowe
Kajetan Kajetanowicz usiadł za kierownicą potwora!

Nie od dziś wiadomo, że Kajetan Kajetanowicz nie boi się wyzwań - nawet tych największych. Trzykrotny rajdowy mistrz Europy zmierzył się ostatnio z gigantycznym Monster Truckiem! A wszystko zaczęło się od urodzinowego prezentu zorganizowanego przez jego kibiców.

Mało który sportowiec może pochwalić się tak oddaną grupą kibiców, jak Kajetan Kajetanowicz. Członkowie jego fanklubu #TeamKajto zorganizowali dla niego w marcu urodzinową imprezę niespodziankę. Jednym z prezentów była przejażdżka Monster Truckiem. Kajto, w oczekiwaniu na wznowienie sezonu Rajdowych Mistrzostw Świata, postanowił z niego skorzystać.

 

- W czasie pandemii zaczęliśmy szukać różnych rozwiązań, które dadzą mi nie tylko dobre przygotowanie do rajdów, ale także dostarczą odpowiednią dawkę adrenaliny. Tak niewinnie się to wszystko zaczęło, a jednym z efektów jest między innymi potwór, którym miałem okazję jeździć. To była świetna zabawa, którą wszystkim polecam. Prędkość jazdy nie jest jakaś wybitnie duża, ale wrażenia z jazdy nie do opisania - opowiada kierowca LOTOS Rally Team.

 

- Swój ogromny udział całym przedsięwzięciu mieli także moi kibice z #TeamKajto. Bardzo im wszystkim dziękuję za ten prezent, który sprawił mi wiele frajdy! - dodaje ustronianin.

 

Mistrzostwa Motul HRSMP Digital dojechały do mety

 

Monster Truck w żadnym stopniu nie przypomina aut, którymi dotychczas trenował Kajetanowicz. O testach na odcinku rajdowym nie mogło być mowy. Przez swoje rozmiary mógłby się tam zwyczajnie nie zmieścić. Jego wysokość sprawia, że trzeba do niego wchodzić po… drabinie. Mierzy aż 3,5 metra. Sama opona ma 1,6 metra - każda waży 300 kilogramów. Łączna masa tego pojazdu to zawrotne 5 ton. Z takimi parametrami żadna przeszkoda nie zatrzyma go na swojej drodze.

 

- Ten pojazd bardzo różni się od samochodu cywilnego, a tym bardziej od mojego samochodu rajdowego. W rajdówce mam bardzo krótki tak zwany skręt kierownicy, czyli ta przekładnia daje duże możliwości przy niewielkim ruchu. W Monster Trucku jest odwrotnie, trzeba się bardzo mocno napracować za kółkiem - kończy drugi, najszybszy kierowca WRC2 2019, Kajetan Kajetanowicz.

 

Starty Kajetana Kajetanowicza wspierają strategiczny partner LOTOS Rally Team – Grupa LOTOS, a także Delphi Technologies, Driving Experience oraz Pirelli.

Informacja prasowa

PolsatSport.pl w wersji na telefony z systemem Android i iOS!

Najnowsze informacje i wiadomości na bieżąco, gdziekolwiek jesteś.

Komentarze