Agnieszka Radwańska zakończyła 2017 roku na odległym, 28. miejscu w rankingu WTA. Mimo to, Isia pozostaje jedną z czołowych postaci polskiego sportu. Polka niezwykle rozpoznawalna jest także poza granicami naszego kraju. Od wielu miesięcy Agnieszka oraz Urszula są twarzami marki Srixon, która przygotowała spot reklamowy z wykorzystaniem wizerunku najlepszej polskiej tenisistki.

Japońska marka postanowiła nawiązać do legendarnej postaci, do której przyrównywana jest w ich kraju Radwańska. Mowa o wizerunku ninja, który w reklamie marki pojawił się na korcie jako rywal Radwańskiej.

Legendarny wojownik z rakietą w ręku radził sobie doskonale, odbijając piłkę po efektownych fikołkach i akrobacjach! Na jego nieszczęście Polka uderzała tak mocno, że zerwała... wiązania w rakiecie.

 

 

Głosuj na Agnieszkę Radwańską w 83. Plebiscycie Przeglądu Sportowego na Najlepszego Sportowca Polski 2017 Roku