Wraz z nowym rokiem, AGO wkracza w kolejną fazę swojego rozwoju jednocześnie prezentując nową identyfikację wizualną drużyny, symbolizującą zmianę filozofii organizacji. Punktem wyjścia do transformacji stały się przede wszystkim ambitne cele drużyny i zawodników oraz dostosowanie przekazu do wyznawanych wartości.

 

 


Nowa tożsamość ma na celu podkreślenie atrybutów marki oraz najważniejszych wartości przyświecających drużynie takich jak odwaga, braterstwo, niezłomność, pracowitość i waleczność. Kluczową zmianą jest zaprezentowanie postaci jastrzębia, który oprócz symbolizowania przemiany AGO jest również synonimem precyzji, szybkości, wszechstronności oraz koncentracji.

 


Wkraczając w nowy etap, wierzymy, że zarówno kompetencje samych graczy, jak budowa zaplecza organizacyjnego i wsparcia trenerskiego dla drużyny stają się symbolami zmian jakie zachodzą w organizacji. Chcemy, aby ten krok był uosobieniem wejścia AGO w świat poważnego esportu - mówi Jakub Szumielewicz, Prezes Zarządu AGO.