Jakie zyski generuje najnowszy biznes Anny Lewandowskiej? Kwoty robią wrażenie!

Robert Lewandowski
Jakie zyski generuje najnowszy biznes Anny Lewandowskiej? Kwoty robią wrażenie!
fot. Instagram
Jakie zyski generuje najnowszy biznes Anny Lewandowskiej? Kwoty robią wrażenie!

Anna Lewandowska nie jest typową WAG, czyli partnerką piłkarza. Choć aktywnie działa na Instagramie, to równie dobrze, jak w social mediach, radzi sobie w biznesie. Jakie firmy prowadzi żona Roberta Lewandowskiego i jakie zyski generują jej przedsiębiorstwa? Sprawdźmy!

Sześć firm Lewandowskiej

Anna Lewandowska jest zaangażowana w prowadzenie aż sześciu firm. Wszystkie funkcjonują w obszarze "wellbeingu", czyli dobrostanu i zadowolenia z życia. Jak sama mówi, jej firmy mają za zadanie ułatwiać Polkom i Polakom budowanie dobrych nawyków, dbanie o zdrowie i samopoczucie.

 

Firmy, do których istnienia Anna Lewandowska dołożyła choćby "cegiełkę", to:

 

Foods by Ann

 

Marka zdrowej żywności mająca w portfolio ponad 50 zdrowych przekąsek, a także wodę i inne napoje. Produkty są dystrybuowane w największych sieciach w Polsce takich jak Rossmann, Empik czy Auchan.

 

Levann

 

Marka z segmentu spożywczego skupiająca się na dostarczaniu suplementów diety, które pozwalają kompleksowo zadbać o zdrowie konsumentów.

 

Healthy Center by Ann

 

To zlokalizowane w Warszawie centrum dietetyczno-treningowe. Kilkunastu specjalistów z zakresu dietetyki, medycyny sportowej, a także treningu fizycznego i mentalnego, którzy mają być w stanie sprostać wymaganiom klientów. 

 

Diet & Training by Ann


Aplikacja wspomagająca zdrowy tryb życia. Użytkownicy znajdą w niej plany treningowe i dietetyczne, które pozwolą utrzymać dobrą formę. Jak podaje Lewandowska, z narzędzia korzysta ponad 5 milionów osób.

 

SuperMenu by Anna Lewandowska

 

Catering dietetyczny bez białego cukru, pszenicy i surowego mleka. Warzywa i zioła są uprawiane we własnych, ekologicznych szklarniach. W 2020 roku usługa została nagrodzona laurem Zdrowej Marki Roku.

 

Phlov by Anna Lewandowska

 

Naturalne, wegańskie kosmetyki, które są na rynku od października 2019 roku. Kilkadziesiąt rodzajów substancji do pielęgnacji ciała, a także perfumy. Markę kilkukrotnie nagradzano, a perłą w koronie jest Love Cosmetics Award 2020.

Kosmetyczne imperium Anny Lewandowskiej

Phlov to efekt współpracy Anny Lewandowskiej i Justyny Żukowskiej-Bodnar – założycielki marki Alkemie skupionej na produkcji kosmetyków. Z kooperacji obu pań zrodziło się Moodiphy sp. z.o.o, która jest właścicielką marki Phlov.

 

Na Instagramie markę Phlov obserwuję nieco ponad 100 000 użytkowników, a na publikowanych zdjęciach czy filmach często główną rolę odgrywa sama Anna Lewandowska. 

 

 

Taki ruch z pewnością miał przyciągnąć rzesze fanek i fanów żony Roberta Lewandowskiego na profil Phlov, jednak profil osobisty Anny Lewandowskiej wciąż jest o wiele bardziej popularny – obserwuje go bowiem aż 5 600 000 internautów! Dysproporcja jest więc spora.

 

Rzućmy jednak okiem na wyniki finansowe spółki stojącej za produktami Phlov, które są o wiele ważniejsze niż liczby w mediach społecznościowych.

Lewandowska mierzy wysoko

W 2019 roku Anna Lewandowska mogła obwieścić spory sukces. Wartość sprzedanych przez nią kosmetyków oszacowano na niemal 3 miliony złotych, a zysk wyniósł ponad 600 000 tysięcy złotych. Z kolei w 2021 roku przychody wyniosły już 14 milionów złotych, a zysk przekroczył 4 miliony!

 

A jak Phlov ma się dziś?


W wywiadzie dla Business Insider z 14 stycznia 2024 roku Lewandowska przekonuje, że Phlov to firma, która spośród jej przedsiębiorstw radzi sobie zdecydowanie najlepiej:

 

- Firma radzi sobie doskonale, rok do roku odnotowuje wzrost przychodów, w 2023 r. blisko 30-procentowy – mówi Lewandowska.

 

Oczywiście sam przychód na poziomie 30% nie musi oznaczać jeszcze niewyobrażalnego sukcesu finansowego marki Phlov. Lewandowska nie chwali się bowiem chociażby szacunkowym wzrostem dochodu, a to ten wskaźnik jest kluczowy przy ocenie rentowności firmy. Patrząc jednak na historyczne dane spółki, można domniemywać, że kolejne sprawozdania finansowe przyniosą Annie Lewandowskiej jeszcze więcej powodów do radości.

 

W tym samym wywiadzie dla Buisiness Insider Lewandowska zapowiada, że chce wprowadzić swoją markę na rynek hiszpański. Prace nad tym projektem już się zresztą rozpoczęły.

 

Co dalej z Phlov?

 

Przed marką jeszcze wiele wyzwań, ale dotychczasowa historia może napawać optymizmem. Kluczowe wydaje się teraz ugruntowanie pozycji na polskim rynku i udane wejście na rynek hiszpański, w czym dużą rolę może oczywiście odegrać popularność jej męża. Jeśli kosmetyki Lewandowskiej na stałe zagoszczą na Półwyspie Iberyjskim, to cóż będzie stało na przeszkodzie, by w przyszłości wypłynąć na szersze wody?

 

 

Polsat Sport
Przejdź na Polsatsport.pl

PolsatSport.pl w wersji na telefony z systemem Android i iOS!

Najnowsze informacje i wiadomości na bieżąco, gdziekolwiek jesteś.

Przeczytaj koniecznie