Międzynarodowe oblicze X Kongresu Sport Biznes Polska - sportowa Europa spotyka się w Warszawie!
Polski biznes sportowy staje ramię w ramię z europejskimi liderami, by wspólnie rozmawiać o przyszłości sportu, wymieniać doświadczenia i wyznaczać nowe kierunki. W dniach 21–22 października w Warszawie, X Kongres Sport Biznes Polska uświetnią znakomici eksperci z całej Europy, którzy na co dzień pracują z największymi federacjami, klubami i markami sportowymi na świecie.


Paweł Wójcik: Pogłoski o tym, jakoby telewizja sportowa umierała, są zdecydowanie przedwczesne

Cezary Trybański: Biznes zaczyna rozumieć sport, a sport zaczyna rozumieć biznes

Aleksandra Jagieło: Od kilku lat podejmowane są działania, by sport kobiet dorównywał sportowi mężczyzn

Maciej Turowski: Kibic chce być bardziej wciągnięty w imprezę i lepiej ją odczuwać

Michał Rutkowski: Jesteśmy sponsorem największych gwiazd polskiego sportu

Radosław Anioł: Ten Kongres to bardzo ważne wydarzenie w świecie sportu

Maja Włoszczowska: Jeżeli mówimy o promocji kraju, to nic nie przebije zasięgów Roberta Lewandowskiego i Igi Świątek

Marcin Rosengarten: Dla mnie najważniejsze jest to, by wychodzący ze stadionu kibic miał niedosyt

Sławomir Szmal: Kongres Sport Biznes Polska to ciekawa wymiana zdań i doświadczeń

Dionizy Smoleń: Wydatki na sport są bardzo duże i warto je ukierunkowywać poprzez strategie

Joanna Kaczor-Bednarska: Kongres jest wspaniałą platformą networkingową

Katarzyna Kopeć-Ziemczyk: Bardzo cieszy to, że kobiety są coraz bardziej widoczne w polskim sporcie

Justyna Moritz: Sport stanowi znaczną część naszej strategii sponsoringowej

Janusz Szydłowski: Sport wymaga wielu zmian, a zmiany wynikają z wymiany poglądów i doświadczeń

Łukasz Wachowski: Trzeba się starać o duże imprezy i pokazywać piękno naszego kraju

Aida Bella: Staram się przekonywać sponsorów, że warto inwestować w niszowe sporty

Jakub Radecki: Telewizja pozostaje głównym dostarczycielem treści

Edyta Szymańska: Plus jest już częścią siatkarskiej rodziny

Kornelia Olkucka: Chciałabym znaleźć się w F1 Academy, a szczytem marzeń jest Formuła 1

Katarzyna Kopeć-Ziemczyk: Umiejętność występowania przed kamerami wpływa na jakość sponsorską sportowców

Krzysztof Kropielnicki: Aspekt networkingu zaczyna przewyższać element zdobywania wiedzy
Tegoroczny program został zaprojektowany tak, by łączyć lokalną perspektywę z globalnym spojrzeniem. Od strategii sponsoringowych, przez zarządzanie marką i relacjami z fanami, aż po rozwój miast poprzez sport.
ZOBACZ TAKŻE: Szokujące doniesienia! Iordanescu chce odejść z Legii?
- Jubileuszowa edycja Kongresu to moment, w którym chcemy otworzyć się szerzej niż kiedykolwiek. Obok polskich ekspertów głos zabiorą liderzy z najważniejszych rynków europejskich, dzięki czemu nasi uczestnicy będą mogli czerpać inspiracje bezpośrednio z praktyk, które kształtują sport i biznes na świecie. Międzynarodowy format to również doskonała okazja do promocji Polski jako kraju, gdzie podejmowane są ważne i kluczowe tematy związane z kierunkami rozwoju europejskiego sportu i biznesu – komentuje Łukasz Banaszak, Dyrektor Zarządzający Sport Biznes Polska.
W programie wydarzenia wystąpią m.in.:
● Meggane Grand (CA Sports) – o sile storytellingu w kampaniach sportowych.
● Sylvie Lederle (Global Sponsorship) – o sponsoringu, który buduje emocjonalną więź z konsumentem.
● Markus Klausmann (Opta by Stats Perform) – o rewolucji w dystrybucji treści sportowych.
● Robert Fitzpatrick (Belfast Giants) i Victoria Matthews (European Arenas Association) – o tym, jak zbudować silną markę sportową i społeczność kibiców.
● Fiona Green (ProDataStack) – o tym, jak dane zmieniają sport i kluby.
● Francisco Antunez (Liga Portugal), Thomas van Schaik (The Athlete Brand) i Ales Hlavicka (Fandom Factory) – w debacie o fan engagement.
● Stuart Campbell (Sport Liverpool) – o efektywności miejskich wydatków na sport.
● Andrea Santini (Stadio Olimpico) – o wykorzystaniu infrastruktury miejskiej do organizacji wydarzeń sportowych.
● Iñigo Barreiro Domínguez (Atlético de Madrid) - i przepis na sukces współpracy na linii sponsor - klub.
Przyszli liderzy - nowa generacja, ten sam cel
Podczas X Kongresu Sport Biznes Polska wyłonieni zostaną także laureaci Plebiscytu Liderów Sport Biznes Polska. W poprzednich latach wyróżnienia trafiły m.in. do:
· Adam Soroko - Członek Zarządu PGE Narodowy
· Łukasz Seweryniak - CEO Superbet Polska
· Justyna Gdowska - Członek zarządu ds. marketingu TREFL
· Magdalena Szozda - Brands Partnership & KINDER Joy of moving Ferrero Polska
· Jakub Rachfalik - Dyrektor Zarządzający Forum by Nowy Styl
· Marcin Mikucki - Dyrektor Departamentu Komunikacji, Marketingu i Sprzedaży Ekstraklasy
Plebiscyt jest nie tylko wyróżnieniem dla uznanych ekspertów, ale również sposobem na docenienie młodych talentów. Kategoria Przyszli Liderzy SBP ma na celu uhonorowanie osób, które już dziś wnoszą świeżą energię i nowe spojrzenie do branży. Ich obecność podczas Kongresu to znak, że przyszłość polskiego sportu ma solidne fundamenty. Właśnie dlatego w programie wydarzenia znalazł się specjalny Masterclass „Biznes sportowy jutra w oczach Przyszłych Liderów Sport Biznes Polska”. Spotkanie będzie okazją, by spojrzeć na sportowy biznes oczami nowego pokolenia ekspertów i zrozumieć, jakich kompetencji wymaga dziś branża przyszłości.
Plebiscyt Przyszłych Liderów SBP to coś więcej niż wyróżnienie - to inwestycja w przyszłość naszej branży. Widzimy, jak młodzi profesjonaliści, pełni pasji i innowacyjnych pomysłów, coraz śmielej wchodzą w świat biznesu sportowego i realnie wpływają na jego kształt. Dlatego tak ważne jest, by dawać im przestrzeń do rozwoju, głos w debacie oraz uznanie za realny wkład, jaki już teraz wnoszą w naszą branże. - podkreśla Łukasz Banaszak, Dyrektor Zarządzający Sport Biznes Polska
X Kongres Sport Biznes Polska to spotkanie różnych perspektyw. Od futbolowych aren i hokejowych hal, przez zarządzanie danymi i sponsoringiem, aż po rozwój miast i infrastruktury. To także okazja, by zobaczyć, jak globalne trendy można przenosić na lokalny grunt. To wyjątkowa okazja, by znaleźć się w gronie liderów i praktyków, którzy kształtują przyszłość sportu w Polsce i Europie.
Przejdź na Polsatsport.pl
