Nowy logotyp i identyfikacja wizualna Totolotek Pucharu Polski
Polski Związek Piłki Nożnej informuje, że w związku ze zmianą logotypu przez zakłady bukmacherskie Totolotek, sponsora tytularnego Totolotek Pucharu Polski, pojawia się także nowy logotyp i identyfikacja wizualna rozgrywek o „Puchar Tysiąca Drużyn”.
Nowe logo z charakterystycznym dla grupy Gauselmann, który przejęła zakłady bukmacherskie Totolotek, słońcem pojawi się już wkrótce w pierwszych punktach sprzedaży naziemnej, na www.totolotek.pl i w komunikacji marketingowej marki. Zmianie ulegnie także identyfikacja wizualna Totolotek Pucharu Polski.
Totolotek jest od lat w czołówce największych, legalnych w Polsce firm swojej branży. Od tego roku jest również sponsorem tytularnym Totolotek Pucharu Polski, a wcześniej był także partnerem rozgrywek oraz sponsorem kilku polskich klubów piłkarskich, jak Lechii Gdańsk, Jagiellonii Białystok, Wisły Kraków czy Górnika Zabrze.
Komentarze